سلام خوشگلا.این یه داستان از سیزن ۱وینکسه.

بلوم و استلا و لایلا وميوسا وفلورا وتکنا با هم به یه جای یخی که قصر واقعي بلوم اونجا بود رفتن

اما تو راه يه هيولا ي بزرگ ديدن.بلوم اون موقع قدرت نداشت چون جادوگراي تريكس(دشمناشون) قدرتشويعني آتش اژدها رو ازش گرفته بودن. بلوم توی یک چاله ی بزرگ افتاد و جلوتر رفت یک دفعه چشمش به یه در بزرگ افتاد و در رو باز کرد یک سالن بزرگ رو دید که خیلی هم زیبا بود

دوستاشو صدا كرد بعد دوستاش هم پایین اومدن و به قصر رفتن که یک دفعه یک فرشته ی زیبا كه

خواهر بلوم بود اومد و گفت بیاین تا اینجا رو بیشتر بهتون معرفی کنم بعد گفت بلوم تو جلوتر بیا بلوم گفت تو منو از کجا میشناسی فرشته گفت بهت میگم بعد تمام اون قصرزیبایی که زیر برف بود درخشید وبه حالت اولش برگشت بعد اون فرشته كه اسمش دافني بود یک تاج رو به بلوم نشون داد و گفت:« موضوع از اونجایی شروع میشه که تو به دنیا اومدی و دشمنان به این جا حمله كردن

و مادرمون كه ملكه ي اين سرزمين بود تو رو به من داد تا به وسیله ی جادو تو رو به قسمت دیگری از دنیا ببرم.يعني به كره ي زمين من برای این که کسی منو تو رو نبینه به کنار دیوار ی رفتم

و جادویی کردم که تو تو جنگلي پر از آتش قرار گرفتي و مردي از كره ي زمين كه آتش نشان بود

تو رو پيدا كرد و تو رو مثل بچه خودش بزرگ كرد.حرف فرشته تموم شد و بلوم اشک از چشماش جاری بود تاج رو روی سرش گذاشت(خداییش قشنگ تر شده بود)همون موقع دشمنان حمله کردن ودافني قدرتشو بهش برگر دوند.ولي اعضاي وينكس نتونستن زیاد از خودشون دفاع کنن چون خسته بودند .یک دفعه یک جت پایین اومد اونایی که بیرون اومدن (برندون تیمی اسکای )بودن اونا کمی سر دشمنا

رو گرم كردن بعد باهم همه ی لشگر دشمنان رو از بین بردند بعد هم یک غول اومد تکنا

حسار الکتریکی دور غول کشید و فلورا شکوفه های گوشت خار رو به طرفش پرت کردو استلا کمی اونو زخمی کرد وميوساو بلوم با گذاشتن موسیقی بلندو آتش اژدها کار اونو یکسره کردن.


نظرات شما عزیزان:

فلورا
ساعت18:15---15 فروردين 1393
سلام ببخشید اشکالی نداره تو رو استلا صدا کنم ؟ لطفا از فلورا بیشتر عکس بزار من بلد نیستم وب بسازم به خاطر همین من عکسارو برای پاور پوینت میخوام راستی هر وقت یاد گرفتم وب درست کنم میای تو وبم؟

فلورا
ساعت20:58---15 بهمن 1391
من نمیدونستم دافنی خواهر بلوم اما این قسمتشو به زبان ایتالیا دیده بودمپاسخ نرمین استلا:فقط ببخشید این قلبه مالیه کیه فلورا یا من یا عسل؟شوخی کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط در پنج شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 19:6 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت